Wednesday, December 22

SATU MUHARRAM


Satu Muharram….bermulanya tahun baru bagi Kalendar Islam….eeemmm…selalunya,org asyik wat azam  bila nk masuk tahun baru je…aku pun sama jugak…stiap tahun ada azam…tp,xpasti sama ada dh capai atau belum…bak kata org..azam2 taik ayam..heheheehe…entahla…kadang2  apa yg kita hajatkan xdapat sbb Allah dah janjikan benda yg lbh baik lagi…itu yang aku percaya selama ni…esok,msti ada sambutan….bestkan…sebenarnya,benda2 begini mmg xblh dilupakan…anak2 cucu2  kita,perlu rasa suma ni…aku pun,msih berpeluang untuk rasa..Alhamdulilah…esok pagi,azam yg pertama, bgn awai…nk tgk smbutan dia kat tv…hehehehhehe  important!!!pastu,bg student uitm mcm aku ni…jumaat kuar results….hehhehehe hadiah bg tahun baru tu…mntk2 la results setimpal dgn apa yg dihajati…Amin…aku nk cite azam kat org pun malu..pemalu upanya..okeih!azam yg kedua,buang perasaan malu yg kdg2 xbrtempat…hahahha…pastu,azam tahun ni jgk,klu blh nk blajo bersungguh2…niat kerana NYA..krana terkenangkan jasa ayah bonda..jasa keluarga dan semua mereka yg byk mengsupport diriku ini selain nk jadikan idup aku cerah dimasa depan…capai cita2!!!Insyaallah…..selain itu, cewah…mcm karangan je nak wat..hehhehe…eeemmm..mntk2 la dipermudahkan idupku dunia n akhirat,berjaya dunia akhirat,mnjadi insan berguna dunia akhirat…AMIN….xsabo dh rasa nk bls jasa kedua ibu bapa,jasa keluarga,jasa semua org yg pernah berjasa selain nk berjasa kt org jgk….mintk2 tercapai…

No comments:

Post a Comment