Wednesday, December 22

DEBARAN


Sabtu nie,ad org jemput group tarian yg aku koregrafer stepnya…( dlm bhsa mudah,group yg aku ajar nari )hehehehe…takutla…msti korg peningkan…xcite apa2,tiba2  ada group nari..heheehe maaf2…citenya berbunyi begini…sbnarnya, my mom and my dad ad bukak kelas prep ( kels untk bdk2 yg,drpada lepak2 bek dtg kls ni kan )…so,bila cuti2 sem gini,mmg mak aku suh pi klas tu,ajar bdk2 nari…memandangkan aku mmg minat benda2 gitu kan..hehehe nari n nynyi ni hobi aku..aku minat sgt2..nsb bek la family mmhami…kalau dpt pluang,mmg aku tringin nk kembangkan lg bakat ni…hehehe….jadi,mmg dah lm aku ajar bdk2 ni nari…byk jgk lagu..trtubuh la sebuah group nari…hehehe…esok,show diorg yg pertama..aku yg takut..yela..ajar bdk2 ni,diorg mmg senang dpt step..tp,kuat main2…riso den…Ya Allah…bantulah hambamu ni..permudahkanla urusan ku Ya Allah…

No comments:

Post a Comment