Wednesday, December 22

ENTAH

Tajuk cite mcm xbest..hehee…sbnrnya,hari ini, rasa sedih je..nape erk?entahla….tgh tulis blog ni pun,aku duk nngis je….aiyaa!!!!mulahnya air mata ni…entahla…rasa mcm xgembira je..yela…mn ad manusia yg hepi sokmo kan..gila la namanya tu..atau pun mmg xbrpa nk ckup deria rsa..hehehe…

Ya Allah..berilah hambamu ini kekuatan…
Ya Allah…aku perlukan petunjuk darimu…
Ya Allah…padamu aku meminta ketabahan ati….
Ya Allah, Ya Rahman, Ya Rahim…….

mcm2 bermain dlm fikiran ni…letihla nak berfikir…xberfikir blh?hehhee…gelak lg aku sorg2…biarlah..nk hiburkan ati yg berduka..eheehee..tp,nape tiba2 berduka ni?entah..itu jawapan bg soalan2 yg akan diusulkan kpdaku..mana nak tau..dh tiba2 nk sedihkan…sedih jela..nngis….maghrib td,aku baca berita kematian adik  kawan aku…mnangis lg aku…yela…dari Dia kita dtg,kpda Dia KITA KEMBALIKAN….kecik je aku rasa diri ini..wlupun sbnrnya aku ni xkecik sgt orgnya…heheehe mEngeluh?oh xbaik….Menyesal?oh xbaik…mengeluh xbaik menyesal xbaik….Hbstu!!!!! biar aku jawab blik..redha dan terima…betoikan?konsep ni la kawan aku sorg kat u suka guna….aku suka tgk dia…mcmne kdaan pun,dia stedy beb!!!caya sama lu..hehehhe msk blik ke mood aku td…rasa sedih je arini…dgn mak ayah aku pun,aku xbrcakp sgt…angguk geleng…angguk geleng…dh mcm lagu ahli fikir…nk guna bhsa isyarat takut xpaham..hehehe nape ye? entahla….sedih..sedih…sedih…dah sedu sedan dh aku jd…tp nape?entah lg jawapannya..

No comments:

Post a Comment